Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Khamis, 17 Mac 2011

jalan jalan dengan bestiest!*14 Mac*

Before I start to write this entry,i want to say sorry to all my friend who waiting this photo from 14 mac...this especially for you!
Malas nak speak English..nanti ada orang tak faham pulak...ok...14 MAC,aku pergi sekolah atas desakan Ahmad,Illyka,Hasrul dan Najib....dorang paksa aku datang sekolah sebab ada perjumpaan  PBSM SL(Y) 198....sebaik aku ada agenda lain....aku sebenarnya nak jumpa ****...tapi tak dapat jumpa pon!dapat tengok dari jauh je..rindu gile....hah..malas nak cite panjang-panjang...ok,masuk balik pasal PBSM....dorang*ahmad,najib,hasrul,ezahti,illyka dan shida* buat perjumpaan untuk melengkapkan borang Pertandingan PC..so,dorang dah siap isi borang dan bertandatangan Pengetua dan Cikgu Noraini..TETAPI dorang terlupa nak minta duit untuk kelengkapan first aid..so,kitorang semua pun naik bilik pengetua untuk minta duit ...TETAPI,seperti yang aku confident,TAK DAPAT..pengetua suruh kitorang buat kertas kerja untuk minta kos..so,kitorang pelik dari mana datang komputernya???so,ada orang bagi cadangan tengok makmal komputer..so,kitorang pun pergi makmal komputer..DAN Ustazah Azra ada*nasib baik*..so,kitorang pun buat lah kertas kerja....illyka taip aku baca....dalam masa 30 minit dah siap....gempak kan??dah habis tu,kitorang pon pergi Klang tapi Hasrul pergi hantar borang kat Chapter Klang...dekat Klang,kitorang pergi solat dulu kat Surau CentrePoint....lepas habis solat kitorang jumpa dengan Najat dan kitorang telah bersetuju untuk makan...sebenarnya ceritanya panjang lagi...tapi aku bagi korang tengok gambar yang aku tangkap menggunakan kamera aku jelah...itu pun dah cukup sebenarnya..SEBAB??semua tempat yang kitorang pergi mesti kitorang SNAP!so,korang tengok jelah ok!tapi sebelum tu,korang mesti nak tahu siapa yang menjadi photographer dan siapa yang menjadi bintangnya kan????*macam photoshoot pulak*

Photographer:Aku lah...

Dibintangi oleh:Najatul Najla
                          :Shahirah Ideris
                          :Shahidatul Shahidah
                         :EzahtiJumadi
                          :Bella Azmi
                         :Illyka Ibrahim
                         :Ahmad Zulaini
                         :Najib Ismail

OK..Thats time for Picture!Have Fun!

oops!like someone special in here!

shida with her smile!

ezahti bler!

illyka busy menaip!aja aja fighting!

lalala!hati gembira rasa!

illyka dan ezahti je yang posing!

illyka:peace
ezahti:wei,aku tengah betulkan tudung lah...

dpan Ice Bubble Tea Buzz

sweet couple*just kidding*


Senyum!!!

shida in Cassia Nilam Cafe

semua buat muka bajet hot!

shera!najat!bergabung!trbakar..hehe

comel Teddy Bear!


shida,illyka dan ezahti

peace you all!

illyka di kedai*tempah name tag*


semua dalam kebasahan!ahmad,ezahti dan bella basah KUYUP!


DEPAN gIANT pORT kLANG!

shida with her pink teddy bear!

najat dengan beg mickey!

dekat eskalator turun dari court badminton*usha je*

turun dari Giant

dekat Pak Li Cendol!

tiga!!!!

shida dengan syera bajet tengok menu

shida dan syera makan abc!

gelak sorang-sorang!gila!

najat pon makan ABC??

kiri kiri kiri kanan kiri!hmmm...
ok!tu je yang aku sempat SNAP!hope korang semua happy!

                                                                  gorgeous writer,

                                                                                      khaiyus97
































3 ulasan: