Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Selasa, 31 Mei 2011

~Perkampungan Ilmu SMA 2011 is over~

assalamualaikum to all readers,visitors and followers!hari nie aku baru balik dari Perkampungan Ilmu...di Kem Bumi Jati,Jalan Kebun...ok!aku dah cerita sikit pasal kem nie kat entri  sebelum nie..perkampungan ilmu di kem bumi jati..tahun lepas,aku pergi sebagai calon PMR...tahun nie aku pergi sebagai calon SMA..tahun nie kitorang tak jumpa Pak Mat dan Pak Hussin sebab tahun nie sekolah yang uruskan segala benda...tahun nie aku nak bagi ulasan sikit pasal program program yang dijalankan..
slot kaunseling:best!aku bagi 5 bintang..aku harap boleh
                          panjangkan masa..penceramah best!tak 
                          mengantuk!ustaz asmadi....
slot tafsir hadith:syok!ustaz anuar dari sekolah agama
                              menengah hisamuddin haji dorani!ayahanda
                              ke 2.....
slot ba1(nahu&sorof):bolehlah!ustaz nya terlampau banyak
                                      memuji kitorang.....agak bangga lah..
slot riadah:agak best!macam tentera pulak lari berhalangan...
slot ba11:paling best!ustaz marzuki manan dari sg.bert..ustaz 
                 memang terbaik!
slot feqah tauhid:ustazah ummi dari sepang!boleh tahan..
                               mengajar guna papan hitam..teringat cerita 
                               ustazah pasal pelajarnya "bermain"
                               bola sepak dalam kelas! 
tahun ini aku lagi suka tempat penginapan daripada tahun lepas..aku dapat bilik dengan budak-budak yang baik dan senang disuruh(soleh,hasif,najib,faris,fazli,qayyum dan nazim).tahun ini aku dapat tidur dengan nyenyak sebab kipas betul betul atas kepala aku...hehe...tahun ini aku rasa makanan lagi sedap sampai semua orang minta tambah...tahun ini terlampau banyak masa yang terluang boleh menyebabkan pelajar berehat...haha..tahun ini aku jadi mc majlis penutup..tahun lepas aku jadi bilal solat maghrib...
aku rasa tahun ini lagi best daripada tahun lepas!aku bersyukur sebab ditempatkan di Kem Bumi Jati...kalau kat UITM,mandi peluh lah aku nampaknya...haha..tahun ini peserta terbaik lelaki zulhaili..perempuan pulak insyirah...di kesepatan ini,aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada guru guru yang sanggup hadir mengorbankan masa dan tenaga bertungkus lumus bagi menjayakan program ini...jasamu akan dikenang...aku akan berusaha untuk mencapai sasaran yang telah diletakkan oleh guru guru....ok!nie antara gambar yang aku sempat tangkap selepas dapat handphone daripada cikgu harith!see ya!


aishah and sue gembira gitu!

ahmad bangga dengan kumpulan terbaik (L)
aliff pose maut!
ahmad and shazrul!sapa lagi tinggi??

                                
akmal,sharil and aizat!





peace hawa!




senyum!


fahira and the geng!
ostel girl!!
peah di depan plak kbj!


najib:termenung ku sendiri
ahmad:tak nampak ke aku tgh anta msg?







my lonely friend!!
ikrom muhaimin!
shazrul!

tempat kitorang makan!

fera dan wada!

mady dan amani!



aizat and arul di plak kbj!

ok!that's all for today...aku tak sabar nak tunggu entri pasal perkampungan ilmu pmr&spm daripada amal afiqah azhar,aja mokhas,nabihah said dan ain affini...
                   
                                ~THE END~                                 
                                                                           best writer,
                                                                                                                                      khaider96

4 ulasan:

  1. best...huhhhu....mmg prkmpngn taun nie ag best...hehehe....tp ad gak bte yg x mnyeng an....bia lah cte nye dttup n djd an iktbr...mge2 x brlku taun dpn....MUMTAZ whai semua sahabat ku....aminnn..!~~

    BalasPadam
  2. aminn...apa lah agaknya manusia sekarang..baik fikutuk..buruk apatah lagi..

    BalasPadam
  3. pic ke 5 ko slh nme la...huhhu

    BalasPadam
  4. ooooppssss..sooorryy...akmal,sharil daan ikrom....

    BalasPadam