Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Jumaat, 3 Jun 2011

jalan jalan pergi port klang dengan ahmad+farah

assalamualaikum dan salam 1malaysia to all readers,followers and visitors...ha!hari ini aku keluar pergi port swettenham dengan farahsofea nurhanis dan ahmad zulaini....aku temankan dorang buat buku bank untuk yayasan selangor..aku je yang tak dapat biasiswa..tulah..sape suruh main maim masa pmr*terkenang memori lalu*.aku ikut dorang pun sebab peah yang ajak..tak der kawan lah katakan...dalam pukul 12.15,kakak aku azura hantar aku pergi Port Swettenham menaiki kereta BMW kecil dia..hehe..lepas tu,kitorang pon tunggu lah ahmad..taolah perangai ahmad macam mana..pkl 12 janji pkl 2 dia tepati..aku dan peah pon dah rasa bengang+lapar,kitorang pon pergi McDonald..huhu...aku order McChicken untuk 2 orang..sekali sekala belanja peah..dalam pukul 1.30,aku pon pegi solat jumaat kat Masjid Pelabuhan Klang...dalam pukul 1.55,aku pergi Mcd dan sambung makan....hehe..dalam pukul 2.15,ahmad pun sampai...lepas tu,kitorang terus pergi Bank Simpana Nasional untuk buat buku bank...masa kitorang sampai,bank belum buka lagi..kitorang pon tunggu lah kat luar...dalam pukul 2.35 macam tu,pintu pun buka..haha..lepas tu,diorang terus pergi kaunter no 2 dan minta borang untuk buat akaun..so,dorang pon isi lah..aku ingat lagi nama kerani yang jaga kaunter layan ahmad dan peah..lawak gila lah!nama dia mohd najib..perangainya pon sama dengan bff aku, najib ismail.lepas dorang siap dalam pukul 2.55 tu,kitorang pon pergi Giant...aku nak beli hadiah befday untuk ain affini...haha..ain,tunggu erk aku bagi ap..dalam pukul 3.30 kitorang pon balik..ahmad nak pergi banting...mak dye ambek..aku dan peah balik naik bas telok gong..haha..ok!nie ada beberapa keping gambar yang aku sempat tangkap menggunakan Xperia X10 mini pro aku..*hehe..bangga pulak*..jangan lupa tengok ok!
mcd..mcchiken...

beg peah!comel kan?

armm!!sedap kan?

ahmad:lembap betol lah ko nie menulis
peah:rilek lah!tangan aku mengeletar nie..

ah,mad:nama siapa kena panggil dulu..ko ke aku?
kerani:ahmad zulaini...ahmad zulaini...

ahmad:peah..apsal ko rendah sangat?

depan pintu masuk giant port klang!!

domo pye patung!!

ahmad;oit,khaider cepat tangkap gambar

ahmad:khaider,pastikan nampak harga murah..

huhu

peah:banyaknya air..nak beli mana satu nie?

milo..nyam3x

ahmad:oit..cepat sikit...mak aku dah tunggu..

peah:khaider.last picture..

ok!that's all for today..harap korang semua happy dengan entri yang aku post especially to peah+ahmad....

                                 ~THE END~



                                                             HAPPY WRITER,
                                                                                                  
                                                                                                                          KHAMAL94
































Tiada ulasan:

Catat Ulasan