Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Khamis, 17 Februari 2011

5 Kpop Idol Yang Paling Aku Minat

Hahahahaha...hati gembira gile nak tulis entri nie....seperti yang diketahui semua,aku meMAng KPOP LOVERS....so,aku nak cerita pasal *5 kpop idol yang paling aku minat*....
1.BIG BANG...hehe..nie bukan teori sains angkasa yer...nie POWERFUL BIG BANG....hahaha...terdiri daripada 5 orang yang berbakat dalam nyanyian dan rap...diketuai oleh GD,dan terdiri daripada T.O.P*my sister husband,Daesung,Taeyang and maknae,Seungri.dorang semua adalah fashionista seperti Andre Leon Talley..nama peminat dorang ialah VIP...I love their song especially  Lies,Haru Haru,Last Farewell.Tell Me Goodbye,and High High(Gd&T.O.P)....Dorang akan keluarkan mini album pada 24.2 nie..so HWAITING!
2.SHO NYUH SHI DAE(SNSD)...BEAUTIFUL GIRL GROUP...kumpulan yang selalu dikutuk dan diantikan oleh kakak2 aku...dorang terdiri daipada 9 orang bonamana*gadis cantik....diketuai oleh Taeyon,Yuri,Yoona,Sunny,Seohyun,Tiffany,SooYoung,Jessica  dan Hyoyeon...ramai kn?dorang banyak nama sebenarnya..antarnya Girl Generation,Sosi dan Soshi..nama peminat dorang adalah sone...antara favourite song aku yang dorang nie nyanyi adalah Hoot,Geenie,Gee,Cabi Song*ft 2pm and 0h!....aku akan sokong dorang..SNSD...AJA2 FIGHTING!
3.2PM...BEAST IDOL.....kumpulan yang paling diminati oleh kakak aku*nomet....dorang terDiri daripada 6 orang ahli yang kurang pandai menyanyi tapi pandai menari dan pandai BUKAK BAJU..HAHAHA...mungkin kedengaran agak lawak tapi memang lawk pon.g mana2 mesti nak bukak baju...dkt konsert ke dkt variety show ke same je bagi dorang...taon  lepas dorang dapat 3 award dkt MAMA... 2pm terdri daripada Taecyon,Chansung,Junsu,Junho,Nickhun, dan WooYoung.nama fans dorang adlah HOTTEST..aku suka lagu dorang Ill Be Back,Without You,Fly To Seoul dan Cabi Song*ft SNSD...
4.2ne1...nama dorang best kan?...TREND SETTER KOREA...FASHIONISTA KOREA..dorang adlah girl idol yang pandai menyanyi,pandai menari dan pandai berfesyen.....yang paling penting....PALING MENUTUP AURAT...dorang diketuai oleh CL,Dara*most beautiful women*Minzy and PARK BOM*i love her voice*....dorang pernah bekerjasama dengan Will.i.am BEP....hebat kn?.taon lepas dorang dapat 4 award kat MAMA ...kiranya dorang nie memang AWESOME...antara lagu ksukaan aku yang dorang nyanyi adalah Go Away,Cant Nobody,Fire dan I Dont Care....Semoga taon 2011 dorang dapat mencapai lebih banyak kejayaan..
5.SHINee...huh???cahaya?bukan...nie adalah LUCIFER KOREA...hehehe....dorang nie memang berbakat dalam tarian...sedikit dalam nyanyian...taon lepas,dorang dapat dua award kat allkpop.awards untuk Best Song Of The Year dan Best Choreography melalui lagu Lucifer....gempak gile...dorang terdiri daripada 5 ahli iaitu Jonghyun,Key,Taemin,Onew dan Minho...aku suka lagu Lucifer dan Hello....nama pminat dorang adalah ShinEE world..
Sampai di sini sahaja..semoga korang sentiasa gembira! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan