Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Rabu, 16 Februari 2011

Cerita Tentang My Hearbeat!

haha...MESti korang TERKEZZZZUUUUUUTTT beruk kan dengar tittle nie...HEHEHE...aku nak cerita pasal orang yg keempat terpenting dalam hidup aku selepas ALLAH,RASULULLAH S.A.W,dan KELUARGA...nama budak nie YBMY*shortform lah....korang cari lah sendiri saiapa gerangan budak yang mampu mencuri hati aku nie...hehe...dia lahir pada 23.7.199.....*isilah sendiri...aku kenal dia tahun lepas....perangai dia...HMMMM...dia sebenarnya baik tapi semua orang di sekeliling ak cakap dia kerek...aku tak kisah pandangan orang lain...apa yang penting pandangan aku terhadap budak nie..betol tak??..aku memang gile rapat dengan budak nie....
Nak diceritakan kitorang nie tak lah rapat sangat*pada mulanya tapi lepas dah setengah tahun kami rapat.... kitorang punye kemesraan bermula apabila ada seorang kawan dia bertanya`abang nie ................ ybmy ke?`aku pun jawablah...`kalau nak tao tanyalah dia..kalau dia jawab ya ,yalah...kalao dia jawab tidak,tidaklah`*dalam hati sebenarnya nak sangat ybmy jawab ya*lepas tu,selepas makan malam budak tu pon tanya lah dekat YBMY.....cube teka jawapannya apa?????YA...time budak tu beritahu hati aku melonjak-lonjak gembira sampai tak terkata...aku rasa malam tu malam paling indah dalam hidup aku... .....hehehe...keistimewaan YBMY adalah kawan-kawan aku pun tak faham macam mana dia faham aku....dia seorang SAHAJA*diantara kawan-kawan di asrama* yang sentiasa membuatkan aku mempunyai keinginan untuk  terus belajar dengan bersungguh sungguh...dia yang sentiasa mengingatkan aku bahawa pentingnya kasih sayang dalam kehidupan....dia juga yang menjadikan mood kEhidupan aku sentiasa ceria....
Pernah satu hari tu aku bengang gile dengan semua orang kat asrama tu.....rasa macam nak bunuh je orang-orang kat asrama tu...lepas tu aku duduk lah dalam bilik gosok tu sorang-sorang.....lepas tu,budak nie pon datang..gosok baju pm asrama.....lepas tu,dia tengok muka aku...dia pon kata abang jangan marah-marah...nanti cepat tua....hehehe...aku pon gelak lah...lepas tu,aku rasa gembira sangat...hahaha...tengok..hebat tak ybmy nie?
Lastly,abang harap ybmy akan terus berkawan dengan abang sehingga akhir hayat ...semoga kau akan bahagia bersama orang yang tersayang....semoga kau berjaya dalam kehidupan...abang harap kau dapat menghadapi sgala ujian  dalam kehidupan dengan jayanya.......sentiasa ingat Allah,InsyaAllah Allah akan sentiasa ingat kita.....lastly...Smile always(^____^)

2 ulasan:

  1. wow.
    sangat romantik lah adik.
    semoga adik terus sayang dia okayy
    goodluck!

    BalasPadam
  2. thank you....semoga begitu hendaknya..

    BalasPadam