Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Rabu, 1 Jun 2011

kawan kawan baru+baik 2011

aja dan nina!
assalamualaikum...tahun ini aku naik tingkatan 4...aku pun sudah mempunyai agak ramai kawan di facebook..aku pun ada jawatan yang agak tinggi dalam unit beruniform..so,aku dapat ramai kawan baru....antaranya:
1.amal afiqah azhar...aku kenal dia melalui fb dan blog...dia form 5...dia merupakan antara orang yang terawal follow blog aku..blog dia pon agak popular....dia agak rapat dengan aku...aku pun tak tahu kenapa...aku pun suka baca blog dia...dia nie seorang yang sangat baik,sopan,dan senang mesra dengan orang lain..dia nie pon naib pengerusi prs...sebab tu aku senang kau tim dengan dia...haha...aku suka berkawan dengan dia.aku harap dia pon suka kawan dengan aku!amal,ingat aku sampai bila bila!


amal afiqah azhar!
2.Nur Syafiqah(Piqa Wilcha)..dia nie pon kawan baik aku tahun nie..aku kenal dia apabila aku tahu rahsia dia suka seseorang..dia nie pon kawan baik amal jugak...aku senang berkawan dengan dia sebab dia nie suka belanja aku!haha..aku tahu banyak rahsia dia....dia nie seorang yang happy go lucky,periang and baik hati!dia nie pon boleh lah dikatakan pandai memasak..hari tu dia bawakan aku nasi goreng...sedap lah jugak!so,dia nie boleh lah dijadikan calon isteri ataupun perempuan melayu terakhir lah...pyqa,semoga ko dapat kebahagiaan dan berjaya dalam kehidupan!

shaliff!

3.aja mokhas...aja nie aku selalu dengar nama dia..tapi aku tak pernah cakap or borak dengan dia sebelum nie..tapi tahun nie sejak dia terkantoi sesuatu dengan aku,dia mula jadi kawan baik aku..dia nie seorang yang baik,agak cantik dan boleh lah dikatakan orang yang jenis happy go lucky!dia nie mpp pendidikan asrama...budak pabdai lah katakan!partner pudin.lagi satu sebab aku rapat dengan dia....dia minat korea..sama macam aku lah..dia nie seorang yang mudah menangis sebab hari tu,masa hari guru ada masalah sikit kat bahagian dokumentasi.. tiba tiba dia nangis..haha..dia nie rapat dengan peah.....aja,aku doakan ko berjaya dalam spm dan bahagia dengan orang yang kau sayang!

aja minho!

4.Khairina Zainuddin(Nina Bieber)..hmm..nina..aku kenal dia melalui fb...dia nie seorang yang gila gila,suka merepek dan takut dengan hantu kum kum...dia nie die hard fans Justin Bieber yang gonjol tu!dia nie sangat rapat dengan aja dan peah..kiranya trio lah nie...dia nie anti kpop...nie bab yang aku tak suka pasal dia..dia minat jepun sebab dia kata nenek nya dari jepun*tak tahu betul ke tak*...dan dia nie seorang yang sangat setia pada cintanya..siapakah pemilik hatinya??biarlah rahsia..nina,jangan makan kfc tau!

khairina zainuddin


5.Hasrul dan Arif Yusuf..aku kenal dorang melalui pbsm..hasrul nie kus pbsm 2011..arif nie pulak qm pbsm..dorang nie memang baik!dorang nie pon kpop lovers..hasrul minat 2pm..manakala Arif pulak minat C.N.Blue..dorang nie adik beradik lah katakan*bukan kandung erk*..dorang ada 10 orang adik beradik..maryam,rapid,saffawati,fakhrudin,qyly,haziq,aswad,dan firdaus..dorang nie memang rapat..aku harap dorang akan berjaya dalam SPM dan ingat aku sampai diorang mati!


hasrul



arif yusof!
5.Nabihah Said...nie blogger sejati jugak..aku suka kawan dengan dia sebab dia minat korea!dia pon suka layan aku kt fb!dia nie seorang yang baik,periang dan sayang kat kawan-kawan dia!dia minat beast dan suju..dia pye hubby yoseop dan siwon..dia dengki aku letak gambar siwon sebagai profile picture..haha..aku ada tahu rahsia dia tapi aku rasa dia tak tahu yang aku tahu..haha...pelik kan ayat nya??aku harap dia berjaya dalam kehidupan dia!hidup KPOP!


byhah said!

harapan aku untuk kawan kawan aku nie adalah supaya dorang berjaya dalam kehidupan...aku jugak harap korang semua sudi menjadi kawan baik aku seumur hidup!









3 ulasan: