Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Jumaat, 29 April 2011

lawatan ke Putra World Trade Centre dan Pusat Sains Negara!

yeyeye!update blog!uuuiiitt..dah lama rasanya tak update blog...dah bersarang burung ketitir  kat blog aku nie..ok!aku nakterus masuk cerita...dah teruja sangat nie..pada hari Rabu bersamaan 27 April 2011..kelas 4 Ibn Sina dan 4 Ibn Kathir telah mengadakan lawatan ke Pesta Buku di PWTC...mmm...memang best lah..buku bukunya harga murah-murah...aku pon bawa duit sikit boleh beli banyak punya buku...syok meh!tetapi yang agak kurang syok keadaan kat sana sangat kacau bilau...ramai punya orang!sesak macam traffic jam kat Kuala Lumpur!besar gila koott..aku pon tak larat nak pusing lama sangat...mahu tercabut kaki aku kat situ...mmm..antara buku buku yang aku beli dekat pesta buku adalah aA+bb by Hlovate,Tragedi Cinta Taj Mahal,mELODI hATI,yANG mANA sATU dAN beberapa buah buku latihan...ok!lepas tu,kitorang pergi Pusat Sains Negara pula..dekat sini semua otak meloncat-loncat..sampai waktu nak balik,ada lagi yang tak nak balik!macam budak kecil pulak..tapi sumpah memang best!and aku ada lah tangkap beberapa puluh gambar menggunakan hp Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro kakak aku...so,korang hanya akan nampak gambar kawan kawan aku je....gambar aku NO!...haha..sebab?aku jadi cameraman apa lagi..ok!let's see and have fun!



                                                 

























































ok!that's all for today!aku harap korang enjoy dengan entri nie!

                            ~THE END~ 

                                                                              tired writer,

                                                                                         khaider96

Tiada ulasan:

Catat Ulasan