Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Selasa, 15 Februari 2011

10.2.2011-12.2.2011

10.2.2011...Hati aku sangat gembira sebab aku dapat bercakap dengan orang yang paling aku rindu.....dah berbulan agaknya aku tak bertegur sapa dengan orang nie walaupun duduk di bawah bumbung yang sama....tapi tak tao lah kenapa malam tu orang nie sangat mesra dengan aku.....aku gembira tak terkata!sampai setiap saat aku nak habiskan masa dengan orang nie....hahaha...(^____^)..Malam tu aku tidur dengan harapan saat yang aku alami hari tu dapat berulang lagi esoknya.....
11.2,2011...Hari nie sangat seronok  jugak.....tapi kusangkakan panas berpanjangan rupanya gerimis mengundang.....11.00pm.....aku nak bercakap dengan orang nie selepas perhimpunan malam.....Tapi.....orang nie tak nak cakap dengan aku....SEBAB?Malam tu aku kenakan dia.....tak tao lah pulak dia tiba-tiba nak merajuk dengan aku.....aku nak cakap dengan orang nie dia tak layan pon.....aku rasa bersalah pulak.TAPI....aku ingat esok nya orang nie akan habis merajuk...Rupa-rupanya...........
12.2.2011....aku nak cakap dengan dia...tapi dia tak nak  PANDANG aku pon...bila aku cakap buat bodoh je....lepas tu,bila aku mintak maaf,dia kata dah maafkan tapi dia tetap tak nak cakap!bengang+bersalah+sedih+marah bercampur rasa.....sebab nie jugak lah aku tak bertegur sapa dengan dia selama beberapa bulan....Aku nak mintak maaf kepada orang nie kalau ada buat huge mistake~aku harap kite akan terus berkawan  for the rest of we life!Semoga persahabatan kitaakan berkekalan selamanya...InsayAllah..
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan