Shinee - Minho

Suka Blog Ini?Like lah..

Followers!

Ahad, 5 Jun 2011

aku mengaku aku bersalah!

assalamualaikum dan salam 1malaysia to all readers,followes and visitors!hari ini,aku nak mengaku aku bersalah pada dua orang insan yang paling penting dalam hidup aku...errmm..mungkin betul orang kata "kerana mulut badan binasa"..aku tak tahu nak kata apa..dan confirm aku tak tahu nak buat apa....aku hantar message tak reply..aku inbox kat facebook pun tak reply..aku sedar aku sangat rindu pada dorang..my life uncomplete without you guys!dan aku sedar  semua kesalahan MUNGKIN datang dari aku...aku sebenarnya takder niat pun nak buat macam tu kepada dorang..aku cuma sekadar nak bergurau je..aku tak tao pulak mungkin aku bergurau berlebih-lebihan koott...dan dorang terasa hati dengan gurauan aku...aku rasa sedih+bersalah sangat!hate this feeling!


Jadi,aku perlukan ruang untuk membaiki diri aku dan menjadi lebih baik dari hari hari yang sebelumnya....jadi,satu je aku mintak daripada dorang berdua nie..kemaafan!aku sanggup buat apa apa sahaja untuk mendapatkan kemaafan dorang!kalau dorang maafkan aku,aku bersyukur sangat pada Allah....dan aku berjanji tak akan pernah buat lagi..dan aku harap dorang sedar aku sangat sayangkan dorang sebagai kawan dan dorang amat penting dalam hidup aku....



the writer with full expectation,
                       khaider95

Tiada ulasan:

Catat Ulasan